2011-07-25
 12:12:13

Söderut till höst

Idag har jag tackat ja till Gävle!! Känns skönt att veta vart man tar vägen i höst. Nu är det bara lägenhet kvar... Funderar på att köpa en, meeeen det kanske är roligare att bo i en studentlägenhet?? Då har man ju alla grannar som befinner sig i samma situation som en själv och man kan inte få någon surkärring eller barnfamilj till granne att visa respekt för... Vad tror ni?

Det blir nog i alla fall en visit till denna stad på fredag. Då får jag förhoppningsvis åka på visningar och se hur staden ser ut. Det blir nog roligt!

Det jag ska läsa är i alla fall byggingenjör, inriktning arkitektur och miljö!
Undra vad det är för folk som läser det egentligen! :D någonting säger mig att majoriteten tjejer inte kommer vara särskilt hög...

Näe nu måste jag fundera ut alla frågor jag har till mäklaren som ska ringa när som helst!
Vuxenpoäng till mig!
Vardag / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: