2011-01-03
 16:29:51

2011

Nytt år. Blickar tillbaka på 2010 och inser att det har hänt så mycket.
Sista året i gymnasiet, vilket innebär studenten och allt som hör till.
Fick känna på arbetslösheten på riktigt.
Och arbetslivet.
Vänner som tar stora kliv in i vuxenlivet med eget hem och blir föräldrar.

Men framförallt: Jag har aldrig vunnit och förlorat så många nära och kära på så kort tid förut. Både roligt och sorgligt..
De flesta som står mig närmast idag träffade jag i somras. Helt galet.
Andra har funnits där mitt framför ögonen på mig i flera år.

Men nu är det som det är och efter nyår, då luften rensades åt många håll, kan jag nog lova att det blir bättre :)
Vardag / 1 kommentarer


Johanna

<333333333



PUBLICERAT: 2011-01-04, 15:02:06 | URL: http://johhenriksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: