2011-08-10
 21:11:46

Sanna Wahlroos

Idag blev det en sväng på barista med sanna. Så himla efterlängtat.

Vilken känsla efter att vi pratat ut om allt! Blev typ 70 kg lättare och svävar på moln just nu. Allt känns som förr och det blev mycket skratt. Mycket skratt och mycket snack, precis som förr. I LOVE IT!

Jag kan inte beskriva den tjejen med ord alltså. Efter allt jag gjort förtjänar jag inte henne. Hon är tamme fan det bästa som finns.

Så stackars alla er om ni inte har henne i livet!! <3

Vardag / 5 kommentarer


Vaiho~

Fy fan va sköööööööööööööööööööööönt!

ghoooooodie! Kanske man kan få se henne i dimman på en inflyttningsfest? (aaaaaaaaaaaa)


Viktoria

HAHAH kanske det hurru du ;)



PUBLICERAT: 2011-08-11, 14:44:16 | URL: http://viktoriaaolofsson.blogg.se/
Anonym

Om man tycker att Fröken Wahlroos är väldigt vacker och man skulle vilja lära känna henne, vad ska man göra då? :)


Sanna

Men vickan! såg detta nu, vad söt du är ! Glad jag har dig med vännen <3


Sanna

Men vickan ! Såg denna nu, vad söt du är!

Glad jag har dig med vännen <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: