2010-10-28
 20:33:48

Viktorias detektivbyrå

Klockan är snart 21.00 då min träning börjar. Galet sent att träna till halv 11..

Utgången igår med Sanna, Johanna och Hamrin blev suverän :D Innehöll det mesta en lyckad utgång ska, massa skratt, massa dans, träffa mycket nytt folk och så sjung jag karaoke för full hals med mina ljuva stämmor! Måste låtit himmelskt

Idag har jag varit duktig och tvättat åt andré, men det är nog också det enda jag åstadkommit under dagen.. Förutom att jag lekt detektiv, HAHA! blink blink

Nej, klockan rinner iväg. Kan inte få tredje utskällningen i rad om att jag är sen..

God natt smågrisar som slipper träna en sån här förskräcklig tid.
PUSS

Vardag / 1 kommentarer


Johanna

En riktig toppenkväll! :D



Haha, kan det där med att vara detektiv du ;)



PUBLICERAT: 2010-10-29, 09:47:25 | URL: http://johhenriksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: