2010-10-16
 11:51:57

ovärd uppdatering :)

Haft en hel arbetsvecka denna vecka = död :)

Haft 2 idrottslektioner själv för åk 1 en en av de saker jag gjort! Sinnes!

Trodde det skulle bli en tidig kväll igår men åkte till Sanna och alltid lika svårt att slita sig då munnen inte kan vara stängd. Plus att min älskade lillasyster behövde skjuts hem i morse efter gårdagens utgång så hon ringer och väcker mig, vilket slutar med att jag sovit mindre i natt en de dagar jag jobbat :) GREAT!

Hatar för övrigt Timrå ännu mer efter igår. När jag skulle ta mig hem från Böle (Sörberge) står jag och väntar på bussen i 45 min i kylan då jag inte har en aning om när den går och när den väl kommer visar det sig att jag ligger minus på kortet och utan bankkort. Jag fick helt enkelt hoppa av och inte åka med. DÖDEN PÅ TIMRÅBUSSAR. En timme efter jag slutat, alltså 17.30 ringer jag till Sanna som kommer som en ängel i golfen och plockar upp mig och kör mig hem! TACK <3
vet inte hur jag hade tagit mig hem annars, pappa jobbade och mamma var på väg till stugan..


Idag väntar i alla fall en match i Söderhamn, aldrig varit så OPEPP någonsin. Får damp på GN, puss på dig

Får sova med älskling i natt när jag kommer hem, längtar! Saknar dig :)
Vardag / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: