2010-11-07
 13:44:04

Helgen

I Fredags efter firandet av Sanna skjutsade Strömmen mig hem men vi hamnade på min parkering i 3,5 timmar och när klockan började närma sig 6 bestämde vi oss för att åka till hans lägenhet i korsta och fortsätta snacket där. Det varade inte länge så mina ögon inte orkade mer! Sov 2 timmar på hans soffa innan jag begav mig hemmåt för att möta upp Lovisa och åka till Birsta och köpa skor.

Igår en utgång planerad och förfesten var mycket trevlig, men efter mina 2 timmars sömn, utan middag i magen och som jag fyllde ut med en halv liter sprit somnade jag i Martins säng med spyhinken bredvid mig :) hehe! Önskar mig själv lycka till tills nästa lördag istället! Oskar Linnros med Sanna :)

Ikväll väntar Bingolotto igen, MILJONERNA HERE I COME!

Vardag / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: