2010-05-27
 18:42:28

Sista skoluppgiften

Ska snart börja skriva min absolut sista uppgift på hela gymnasiet. LÄSKIGT!! Blir helt till mig varje gång jag tänker att det snart är helt slut. Jag minns så väl för 3 år sedan när jag valt natur att jag visste att jag inte skulle klara det. Men nu sitter jag här. Inte värst bra betyg men jag har i alla fall lyckats! Snart..

Nu lutar det åt ännu fler klassfester! GILLAS STORT!!! Vi måste bara se till att det blir av.

Man skulle kunna vara hos mig också någon gång.. Antingen i lägenheten eller i mammas hus. Det kanske är något jag måste ta tag i någon gång!! Men det blir ju inte samma grej då juee. Jag har ju inget vatten i närheten, ingen bastu..
Vardag / 1 kommentarer


Annna

Haha nej och du har inte killarna någon ursäkt till att klä av sig så då vill dom nog inte komma ;)



PUBLICERAT: 2010-05-27, 19:23:27 | URL: http://lennartsavkomma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: