2010-05-10
 15:57:36

Not Fair

Jag tror inte det är många som förstår hur dåligt du egentligen mår. Hur allvarligt det är. Jag blir så jävla förbannad på alla fjortiskommentarer: "vi tänker på dig" "krya på dig". Hur fan kan man ens säga krya på dig?! Folk som inte ens känner dig, inte det ditt rätta jag, säger krya på dig när du inte ens är vid medvetande. Bra

Jag vet inte vad folk vet heller, vad ryktena ens säger.

Jag bara väntar tills du kommer till Sundsvall igen. Jag tänker krama om dig och aldrig släppa. Vet inte hur jag ska klara av veckorna i skolan och hur länge jag orkar hålla masken.

Roligt att åka till Falun på cup när jag endast vill till Umeå. Men jag vet inte om jag hade klarat av att se dig med alla slangar och ligga där sovandes. Kanske en fridfull syn men jag hade brutit ihop totalt.

Jag hoppas du väljer rätt väg. Tappa inte hoppet, fortsätt andas älskling.
Vardag / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: