2010-05-18
 21:45:02

Laddar inför imorgon

Då sitter man här med studentmössan på! Måste använda den lite innan imorgon då det är mösspåtagning! :D
Den klämmer lite...

Idag var jag på shoppingdejt med min vän daniel :) Hur svårt kan det vara att hitta en vit skjorta?! Bajssundsvall. Jag var väl inte till jättestor hjälp heller.. Förlåt daniel!

Jag letade en lagom stor kuvertväska i färgen svart. Och hur svårt kan det vara?! Ännu en gång; bajssundsvall.
Vet ni någon säg gärna till!!

Vi åt även lite mat på Taco Bar. Jag har gett det stället två chanser nu men njaa.. Inte värt pengarna anser jag. Dock tod vi nog det svåraste att äta också :p


1,5 veckor kvar till balen :o
Mindre än 2 veckor till betygen är satta :o
Vardag / 1 kommentarer


ida

Jag hittade en vit skjorta på JC som vi inte har packat upp än.. Den kostar 299;-. Jag vet inte om det kanske är för dyrt?

Jag jobbar imorgon och på tordag 17-20 om den inte har kommit upp än då. ;)



PUBLICERAT: 2010-05-18, 22:17:17 | URL: http://idawes.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: