2010-03-04
 08:30:28

Vakna med the voice och friluftsdag!

Hallå allihopa!

Klev upp 6 i morse med tobias :) skönt att inte behöva stressa på morgonen. Nu sitter jag och tittar på vakna med the voice, riktigt bra tycker jag =)

Allt är packat och klart inför friluftsdagen idag, skridskor på gärde! Jag och linda bröt trenden pulkaåkning i år och hoppas på rinkbandy med killarna från klassen, men vi får väl se! Annars blir det fika som gäller :D Nästan hela grejen med friluftsdagar faktiskt. Har gjort riktig choklad nu på morgonen med kakao och allt, mums! Tog en kopp till frukosten :)

Hade tänkt fixa tobias hög med disk också, men tiden räckte inte till.. Måste ju hjälpa till så mycket jag kan när jag är här så mycket :) tar nog den ikväll istället!

Nu ska jag kila till bussen,
tack och hej leverpastej!
Vardag / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: