2010-03-03
 11:12:20

Duktig flicka

Ja då var man hemma igen efter en dryg sväng på birsta! Känner mig duktig :) Har blivit en ganska lång sökajobblista nu faktiskt! Men mer ska det bli!

Börjar 12 idag, vilket är väldigt skönt! Man hinner göra så mycket på onsdagarna. Som idag när jag åkte till birsta, eller annars drukar det vara en bra akutpluggdag. Linda kommer snart och plockar upp mig så man slipper bussen. Ännu bättre!

Nu ska jag äta en bakpotatis till lunch eftersom det finns kvar än, YES! Toppen dag det här ska bli, och jag är på toppen humör :) Har även gjort den mumsig fruktsallad, hihi!

Ikväll blir det Studentkväll på Domsaga. Ska bli skoj :) Någon som vill hänga med?
Vardag / 2 kommentarer


Tobias

Vårt paket har kommit!! Så nu har du mer att se fram emot ikväll ;) haha!


Viktoria

haha har det? :D vad skojigt! ja det ser jag fram emot ;)



PUBLICERAT: 2010-03-03, 15:01:40 | URL: http://viktoriaaolofsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: