2010-03-26
 16:28:50

Bowling + film med classmates!

Ikväll blir det bowling + filmtittande hos Nils med några av mina underbara klasskompisar :) ska grymt mysigt alltså! Skönt att göra något med dom och förhoppningsvis blir det snart en länge inväntad klassfest igen :) wiiho
Hoppas bara att alla kan vara med då och att Lindas föräldrar är supergulliga ;)

Nu sitter jag tragiskt nog på skolan i min ensamhet och pluggar. Och jag blir nog kvar här minst en timme till om jag är effektiv. Måste göra en uppgift om diabetes som ska in idag och som absolut inte fick komma senare. Har lyckats åstadkomma cirkus fyra rader kanske så jag har en liten del kvar.. Duktig känner jag mig iaf! Men man får ju belöning sedan :)

Nej, jobba på nu mina underbart få hjärnceller!
Vardag / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: