2010-06-21
 19:26:26

Varför här?

En stor dröm sedan jag var liten är att bo själv. Jag har länge tittat efter lägenheter, fått grejer till det vid presenthögtiderna sedan många år tillbaka och köpt en del själv. Jag har nog mer än vad de flesta har vid min ålder. Jag har jämt velat bo kvar i Sundsvall och jobba. Men idag slog det mig, vad fan gör jag i den här staden?

Guuuud vad skönt att flytta härifrån. Börja om på nytt. Skaffa nya vänner och kontaker där ingen vet någonting om en. Och kanske större chans till arbete?

Jag har snart inte en människa kvar. Speciellt inte de som stod mig närmast. Jag orkar inte med det här längre och jag gräver mig bara djupare och djupare ner. Enda lösningen jag finner är att dra.
Vardag / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: