2010-06-13
 16:17:45

Icke student

Har det varit grym uppdatering elle?! ABSOLUT!

Nu är studentveckan över och jag vet inte vad jag ska säga. Visst har det varit kul men inte bäst. Torsdagen är helt svart, höll på att sova över champagnefrukosten, min ork var slut på fredag liksom mina fötter, drack för att få bort smärtan = too drunk och mitt körkort och bankomatkort ligger i någons klåfingrar.

MEEEEN nu är jag inte student längre! Och veckan har såklart bestått (till stora delar) av skratt som det ska vara. Jag är nöjd ändå.

Finns dock inte många bilder.. :(

Trots mina mängder vattenblåsor och öppna sår på mina stackars fötter lutar det åt fotboll tonight med Madeleine m fl :)
Vardag / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: