2010-01-17
 02:35:50

min kväll


kvällen var som den brukar vara med min kära kompis, BILDUNK :D
vilket vi gillar!
vi började med att hämta richard och mathias som var på g kan man ju lugnt säga :p
sedan for vi vidare till skönsberg där resten av grabbsen väntade.
vi gjorde väl inte så mycket, men dom är ju så sjukt sköna så det var trevligt iaf :D
sedan åkte vi till per och tittade på världens sämsta film med hans kompisar och
när den var slut åkte vi till donken.
under lång fundering på vad vi skulle hitta på därefter började vi spela kort i annas bil :D
haha fult! men vem kammade hem segern då? ;)

lugn och trevlig kväll!
tack alla som gör mina dagar!
Vardag / 3 kommentarer


ida

svar; oja! ;D



PUBLICERAT: 2010-01-17, 10:36:01 | URL: http://idawes.blogg.se/
♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

oki allt bra?



PUBLICERAT: 2010-01-17, 12:38:11 | URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Elina

Ja, vi var ute och åkte bil, hälsade på kusiner, skjutsade folk oså :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: