2010-01-05
 22:05:45

bloggdesign


ny bloggdesign! var otroligt less på den gamla.. vet inte riktigt hur jag gjorde med blev ganska nöjd :D lite mörk och tråkig kanske men får duga tills vidare.
trasslade länge med det och det blev bara mer och mer fel. till slut tryckte jag på något och skulle precis ge upp så ordnade allt sig :D lite tur måste även jag få ha ibland!

blev ingen per och anna ikväll. per skulle vara med sin bror och anna och jag kom aldrig på vad vi skulle göra :D haha ful vi är. funderade på att åka till tobias och störa i pokern ett tag men vi ångrade oss ;) hehe

twilight, greys och bra musik kommer nog min kväll bestå av istället, inte helt fel det heller :) känner mig ändå inte pigg. hade nog halva garderoben på mig förut och låg under täcket med boken men frös ändå! förstår inte..

PUSS!




HAHAHAAA =D

Vardag / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: