2010-01-01
 22:07:43

2010


ja då var det 2010! :) året då man tar studenten ;D hehe! längtar som en tok! men vill samtidigt inte sluta i klassen.. bästa någonsin :) känns väldigt skönt med tanke på hur skolless jag är, men har ju ingen aning om vad jag vill göra efter :/ men det löser jag nog!

gårdagen spenderades ju i juniskär. väldigt trevligt folk och otroligt god mat. men det blev inte lika mycket fest som jag hade hoppats på, kan ju inte påstå att jag var med och bidrog något till det heller.. men det var helt klart mysigt där :)

nu ska jag hoppa ner i säng igen! har legat där hela dagen och blev till och med buren dit, så behövde inte ens gå ;) mysigaste dagen :)

ha ett bra år!
Vardag / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: