2010-02-01
 16:04:35

uttrycka sitt missnöje

ja till att börja med måste jag göra som alla andra och gnälla på kylan och snön:
KAN DET ALDRIG SLUTA SNÖA OCH VARA KALLT?!
sommarinmyheart

nu sitter jag på skolan och tar igen en massa jobb från PA,
oh my gosh vad vi ligger efter nu, vi som låg så bra till?!
sällan man skjuter upp allting.. sällan jag

ingen träning idag heller, ganska trisst. men vi har ju match imorgon så får peppa för den!
även fast jag är ganska säkert på att jag kommer bli bänknötare..
reserv back, center och forward?! kul liv..
spelat back i över 4-5 år tills jag lessnade och fick kliva upp på center för det fattades folk där.
ratade det till en början men när man väl börjar känna sig hemma så kommer de rätta centrarna tillbaka
och man blir flyttad till forward.. och vårat lag består typ bara av forwards.
nej usch, inge kul alls längre..
önskar det var som förr igen: systrarna olofsson! men dröm vidare.

aja nu ska jag äntligen pallra mig hemåt
slutade halv 12 idag och åker från skolan 4
allt är så härligt med mitt liv! =)
Vardag / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: