2010-02-25
 16:19:01

uppdatering!

oj oj oj vilken dålig uppdatering! vet inte varför jag inte gjort det...

på lördag är det ju iaf maskinen som jag länge har tänkt ska bli sjukt roligt, men ska inte gå längre. pengarna räcker inte till.. och 100-dagars nästa vecka har jag väl inte heller råd med. och klassresan vi planerar att åka på har jag inte råd med, och inte balen. kommer väl få stå i pyjamasen på studenten också. roligt roligt.

deppiga tider nu allså! somnade kl 6 igår och vaknade 7 i morse då det var dags för skola, YES bra jobbat. sov 12 timmar natten mot måndag också, vad är det för fel på mig?! jag har aldrig sovit mycket någon gång under mitt liv. Så ikväll måste jag tog plugga till svenskaprovet jag har imorgon på grund av mitt sovande, änne bättre jobbat.

är sjukt less nu. gör inget annat än sover, pluggar (lite iaf), stressar sönder över allt jag inte gjort, och deppa på helgen över min ekonomi =) nu blir ni avensjuk på mitt liv va? :)
Vardag / 1 kommentarer


isabelle

Då är vi på samma plan vännen, att deppa över ekonomin alltså. Vi kan ha pyjamas båda två på studenten så slipper du känna dig ensam :) hade planer på naket, dock kanske inte det är så uppskattat ;)



PUBLICERAT: 2010-02-26, 14:47:45 | URL: http://beeellls.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: