2010-02-16
 17:17:04

sömnbrist

idag får jag en ny klubba, TACK JANNE! :D hur snällt som helst :) får 50% på den så det blir inte så himla farligt, inte för att min ekonomi täcker utgiften men men.. jag måste ju ha en klubba så.

idag var det vaganttävlingar, vilket jag fick reda på när jag kom till skolan. haha ganska fula tävlingar och sånt, bl.a. gjorde vi en dans! DANSA MED N07B! haha jag suger hårt på att dansa kan jag ju säga.

idag fick även och jag linda reda på att vi ska publicera vårat projektarbete en massa mer! USCH, radio hade väl fan räckt.

nej nu ska jag lägga mig och sova en stund tror jag så jag tar igen mina 3 timmars sömn igen. mina timmar som jag offrade för ett IG idag på fysikprovet, känns underbart.

HA EN TJOCK FETTISDAG GOTT FOLK!
själv har jag redan ätit mina semlor för idag
Vardag / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: