2010-02-15
 16:57:40

pengar är blä

matchen igår gick faktiskt bra, vi vann med 5-1 tror jag :) dock ramlade jag hela tiden i början och åkte på en onödig utvisning. men klubba gick också av! (Y) min lilla älskling jag bara ägt i ungefär 3 månader... :( och hur ska jag ha råd med en ny!??! med mina 150 kr jag har sparat ihop den här månaden, och har skulder på 700 kr :( alla mina sparade pengar jag hade tänkt haft till studenten, möjligtvis balen, ännu en sthlmsresa och sånt där jag har funderat på vad som är mest värt att lägga pengarna på ryker nu... jätteroligt. om det var någon snäll människa där ute som kunde sponsra mig vore det jättegulligt! =) men träning ikväll utan klubba, ska väl kolla på iaf.. ALLT GÅR ÅT RÄTT HÅLL NU!
Vardag / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: