2010-02-05
 16:00:08

odlar mögel

jag tror det börjar växa mögel på mig snart. jag har nog aldrig varit så här uttråkad i hela mitt liv!!! jag tror jag dör snart. det enda jag ser fram emot den här helgen är matchen på söndag. kanske ska träffa älsklings vännen utan minne imorgon. hoppas jag verkligen, orkar inte sitta hemma och depppppppa! går och slänger mig i sjön snart tror jag. kul att anna åkte bort just den här helgen :'( kom hem nu... :( önskar nästan att det var skola så att det händer något...

kanske ska träffa sanna, bella och milla ikväll. det skulle vara väldigt trevligt, har nog aldrig gjort det utanför innebandyn :) men jag tror inte att det blir av.. får fortsätta ragga kompisar :(

just nu
hatar jag ensamhet
Vardag / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: