2010-02-04
 13:29:01

förlust

matchen i tisdag förlorade vi med 5-3 till timrå.. =/
men det syndes tydligt vad problemet låg i!!!
irriterade som attan. vi hade lätt kunnat ta dom.

förvånande nog fick jag faktiskt spela hela matchen,
vilket jag absolut inte trodde, men dom tog efter hur mycket vi tränat. tack för det!
dock var det väldigt mysko.
period 1: center
period 2: back första halvan och forward andra
period 3: forward

som det ser ut nu ska jag fortsätta som forward,
men är nog reserv back och center iaf.
lite irriterade att inte veta!

men jag är nöjd över min och laget insats =)

nu peppar vi för söndagens match!
Alnö IBK - Njutångers IF
Skönsbergshallen
Matchstart: 16.00


jag hoppas vi ses där!
Vardag / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: