2010-08-13
 14:43:28

Update

Jag är sämst på att blogga...


I veckan har det väl inte hänt så mycket. Semestrar börjar ta slut, vädret blir sämre och jag får ångest över vad jag ska göra detta år.
Sommaren är strax slut..

Ikväll ska jag hem till mammsen och städa och baka tårta! För imorgon fyller jag år :) 19 år, vilken onödig ålder...

Ska kanske tvinga dit André Öster på middag ;) kan vara dags! haha
På kvällen blir det utgång med underbara gänget :D går inte att hålla tillbaka smilet när jag tänker på er alltså! Glad att jag träffade er allihopa :)

Madeleine kommer hem också :D Dagen kommer bli grym!
Vardag / 1 kommentarer


Johanna

Jag känner precis likadant! Ni är världsbäst! :)



PUBLICERAT: 2010-08-13, 15:22:47 | URL: http://johhenriksson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: