2010-08-17
 15:59:58

Ni gör livet värt att leva

Födelsedagen blev bra. Vad annars när man är med dessa människor?

Johanna, Madde och Sanna hade köpt presenter när jag kom till förfesten också! Är dom inte för gulliga? <3
Av Johanna och Madde fick jag ett par as grymma glasögon och 6 snappsglas med en och annan text som kanske passade in på mig xD haha kul!
Och av Sanna fick jag en jättefin tröja som jag letat efter med aldrig hittat :D

Tycker om er så mycket mina trollungar! <3 Tack så mycket :)


Igår blev en dag på Arbetsförmedlingen, myspys vid ån, träning (som sög) och innebandy i Timrå :) Det sjuka är att man blir mer svettig av det roliga spelet i Timrå.. Alnö IBK säger jag bara.

Idag har jag faktiskt sökt jobb. Jag har varit sämst på det :/ Men fick en intervju på torsdag så är mer än nöjd! :D
Ikväll ska jag umgås med en del av gänget igen :) MYSIGT!
Vardag / 1 kommentarer


Anna

visa bilder på det du fick :D vart ska du på arbetsintervju? :)



PUBLICERAT: 2010-08-17, 17:25:26 | URL: http://annaalindgren.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: