2010-04-23
 14:50:12

Skrivtligt Nationella i Svenska B

Då har man haft nationella svenska B skriftligt också då. Det man oroat sig för enda sedan man började gymnasiet. 5 timmars uppsats. Jippii! Och jag satt 4,5 timmar, vilket är helt sjukt då det började proppa folk redan efter 1 timme. Men satt helt fast i början och tog lång tid innan jag kom igång, vi skyller på det! Blev i alla fall 1,5 sida lång.. På drygt 5 timmar!! Inte okej.

Nu ska jag väl åka hem för att påbörja en tråkig fredagkväll med familjen.. Jag vill ha fart och röj, och en jälva massa kul! :(
Vardag / 1 kommentarer


ANNA

svar: det vet vi inte än :) nej jag tror inte det :(



PUBLICERAT: 2010-04-23, 19:21:14 | URL: http://annaalindgren.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: