2010-04-18
 17:38:42

Helgen

Fredag
Var nog bland av de bästa utgångarna faktiskt! Började med en förfest för Madde och Elin i någon lokal i stan. Riktigt mysigt och underbart folk! Sedan 50-dagars på stads såklart, och även där var det bäst! Träffade mycket folk och många studenter den här gång till och med :)

Lördag
Slappar dag, rakt igenom! En kortis på birsta med lovisa för att hitta en skinjacka men hittade ingen jag blev nöjd med.. :( Sedan blev det pizza och vi hyrde film. Sjukt dålig film! Både jag och lovisa bara väntade på att den skulle ta slut så man kunde sova.. Och när jag går och lägger mig och flår på 4an är det filmjäkeln på tv också! Finns inte vad den hette, men inget jag rekommenderar!

Söndag
Idag var det träningsmatch i Hudik (anledningen till min slapp dag igår och plånboken sa ifrån) och det fick faktiskt bra. Dock var vår målis sjuk med feber så det slutade med att vi fick låna en av deras målisar, hehe. Rolig match som slutade 5-3 till dem men vi var faktiskt bättre idag. Och till och med för mig gick det bra idag! Äntligen säger jag bara.

Vardag / 1 kommentarer


isabelle

du var jätteduktig vännen :)



PUBLICERAT: 2010-04-18, 17:57:16 | URL: http://beeellls.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: