2010-04-16
 18:41:12

50 dagar kvar!

Oj vad lite jag skrivit ett tag nu! Har varit en hektisk (stavning?) vecka. Har köpt studentklänning och balklänning till och med :) Bilder kommer! Så nu har jag inget val, inget att tveka om. Jag ska gå på balen. Blir väl bäst så ändå antar jag. Men vem ska man gå med?

Igår var jag barnvakt också åt Olof och Erik, och vilka ungar alltså! Satt nog inte still många sekunder (förutom då vi satt klistrade framför bolibompa alla 3) och de bråkade mer än var sams.. Haha! Men det var mysigt ändå, hoppas man får vara det fler gånger och att jag skötte mig :)

Ikväll är det 50dagars. Kan ni förstå?! 50 dagar kvar till studenten?!! herreeeeguud vad tiden går fort ibland. Längtar! Bort från skiten, till att bli arbetslös. JIPPII!

Nu ska jag lyssna på musik.
Vi ses i dimman!
Vardag / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: