2009-12-30
 22:20:41

gott nytt år


pulkaåkinngen igår blev inställd, svin kallt och en liten anna med halsfluss går inte ihop! blir till veckan istället :) mys!
älskade anna och jag hade istället en filmkväll i hennes rum vid hennes nyinköpta tv med en massa smarrigt! blev inte så mycket filmtittande, vi missade nog halva tror jag. haha! men blev en massa tjejsnack istället, underbart :)

ja, imorgon är det ju nyår :D känner mig inte jättepepp faktiskt som jag gjort tidigare.. men hoppas det kommer!
jag och linda ska i alla fall till juniskär med en massa folk :) middag + fest! kul kul kul!
lär nog vara en hel del gamla naturare från västermalm där känner jag på mig. men inge fel med det!
underbart att fira nyår med bästa vän och pojkvän :D ♥

men imorgon blir nog ganska stressigt för min del..
en liten lillasyster som fyller 17 som måste firas, bli hämtad av pappa hos mamma, ta bilen till tobias och hämta dricka, åka hem till linda för att göra sig ordning (hoppas pappa skjutsar!), ta oss till stan igen till 17 för att sedan köra till juniskär.

förhoppningsvis hinner jag med allt! eller det måste jag göra.. :p

GOTT NYTT ÅR! :)
Vardag / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: