2009-12-06
 19:22:03

min helg

I fredags spelade jag match i Iggesund mot njutånger, 4-5 :D härlig vinst! Sjukt spännande match var det! Men alla kämpade hela tiden och vi visade vad vi går för :) dock var jag center, vilket jag aldrig i hela mitt liv testat förut så jag sprang runt som en yr höna och gjort allt fel. värsta matchen på länge för min del..

Igår var det party med min kära vän anna :) det var kul! Måste vi göra oftare. Men som vanligt blir det aldrig som vi har planerat och händer saker som inte är så bra... men kul att komma ut och träffa massa trevligt folk :)

Nu är jag hos Tobias och han ska bjuda på finfinmiddag, gud vad han har planerat och fixat! Fluga och allt på sig <3 så vacker så! Och julpyntat lägenheten och satt fram ljus och allt :) ska bli en mysig kväll med min pojk! :)<3
Vardag / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: