2009-12-01
 11:33:24

inte min dag


Skulle ju ha fysikprov idag, men så blev det inte! Mental träning drog över så att jag kom sent till fysiken jag hade efter. När jag kommer till skolan är ingen i klassen där, inte i klassrummet heller. Så jag tok ringer Linda utan svar. Inte för att jag ens hade öppnat boken men hade varit skönt att få göra provet och slippa tänka på det där!
Jag ger till slut upp och går hem till Tobias istället för att hämta mitt busskort som jag glömde på morgonen för att kunna ta mig hem sedan. My lucky day!
Vardag / 1 kommentarer


Elina

svar: Okej :/, härligt :D När ska jag vara ner på stan då då? ;)



PUBLICERAT: 2009-12-01, 15:23:33 | URL: http://elinadanielsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: